Skab blikfang med reklameflag!

14 December 2020 Anne-Mette Hansen
image

editorial

Der findes mange måder at gøre opmærksom på din forretning. Det kan ske alverdens steder. Til events. I andre butikker. I showrooms. På messer. Men for at skabe synlighed omkring, hvad du tilbyder og hvem du er, skal du bruge nogle fysiske reklameartikler.

Det kunne være helt simple reklameflag. Men hvordan bruger du dem bedst? Hvor kan du få dem fremstillet? Hvad skal de koste? Læs med her og bliv klogere på at bruge reklameflag.

4 steder du kan bruge reklameflag

Er du ny i dét at bruge reklameflag? Så skal du læse med her. Vi giver dig gode råd til, hvornår og hvordan du kan bruge dem til at markedsføre din virksomhed. 

I butikken 

Du kan sagtens bruge dine reklameflag i din egen butik. Det kan f.eks. være, hvis du holder et event i butikken eller har et specielt udsalg. Flagene kan være med til at visualisere dit tema. 

På messer

Når du er ude og vise dit brand frem, er det en god idé at vise det visuelt. Flag med dit brands navn på gør, at besøgende på messer nemmere husker dig. 

Til et event

Driver du en virksomhed, hvor du tager ud og serverer mad eller drinks? Eller måske optræder du til fester? Det er en god idé at bruge reklameflag til at vise, hvem du er. Det gør, at andre til eventet husker dig og måske også kontakter dig. 

I din restaurant 

Driver du en restaurant? Så handler det om at skabe en inklusiv følelse for kunderne. Det skal være en oplevelse at tage ud for at spise. Og den oplevelse skal være helt gennemtænkt. Du kan f.eks. bruge helt små reklameflag med dit brand trykt på til at sætte i maden eller et sted på bordet. 

Der er rigtig mange muligheder, når det kommer til at bruge reklameflag. Én ting er sikkert, de skaber synlighed omkring dig og dit brand!

Læs mere om reklameflag her: https://hansbruun.dk/reklameartikler/flag-paa-pind/ 

More articles